Black and white and pain

Då sitter man ensam på jobb. Ingen bra natt för mig, e så jävla snurrig, trött, skakig och har fruktansvärd huvudvärk. Känns som mina 2 lediga dagar e mycket välkomna nu! Har haft helg från bloggen, har väl inte hänt så mycke mer än kaffe, jobb och sömn....

Fredagskvällen spänderades som sagt på Maxi, blev litta frukt och mjölk och disktrasor och sen va jag tvungen att plocka litta naturgodis me, så jävla gott! Sen blidde det jobb me Lottich. Gick väl galand kan jag tycka, lite slit och lite släng sen va natten över.
   
Det e dax för fradags mys,om det så e det sista jag gör, lalalaaaalaaa, väldigt bra lår =S

                                                       
Så här glad blir jag när jag ska jobba me Lottich          Och jag jobbar och sliter!


Blev Lördag....  jag gick, eller pinsamt nog hämtade Heidi mig me bilen.....,till stan drack kaffe me Heidi en snabbis, måste ju ta tag i mitt liv och börja umgås lite me folk, och fråga mig inte varför det blev Heidi när jag skriver "folk", levande varelse i alla fall... =S Sen vart det lite ärenden i Näsby.... hmmm.... dock va allt bra.... hmmm, inblandade vet =P moahahahahha! Sen vart det vila och sen jobb.


Världens mysigaste Gunnis på "morgonen", härligt att vakna upp till! Han e icke portad mera...

Och nu e det Söndag om någon missat det, eller det e ju iofs måndag nu, klockan e ju över 00.00..... jaja, jag e på jobb iaf. Pappa och Anita kom o plockade upp mig när jag vaknade i middags och åkte ut till Jossan och Andreas. Sjuuuukt längesen man åkte motorcykel, men det e ju så underbart, men underbart e kort, efter typ 4 minuter va vi framme....=(
Blev muffins och choklad kakor till fika. Mums! Och inte visste väl jag att vi skulle äta middag där, så jag tryckte ju i mig frukost, lunch, middag där med kakorna, så sen när jag skulle gå hem skulle vi grilla... =S Och inte tackar man nej till flintastek, gratis e gott, så det va ju bara att sätta sig ner och äta lite till! Sen efter det gick jag iaf hem, lite motion fick man iaf.... Hem hämtade datorn, hem till Annicka traggade en snabbis, hämtade min väska jag lämnade där förra helgen och promenerade vidare till jobb. Lotta ringde, hon skulle ju igntligen varit här, men det hände lite saker så planerna ändrades och här sitter jag ensam. Mår inge vidare, sjukt trött så jag fick hitta på något o göra.... vad kan man göra mitt i natten som inte låter så mycke.... hmmm... jo, Vicki börjar baka.... Och kan Vicki baka.... Nope, men försöka kan man iaf. Blidde banan- och chokladmuffins. Vi hade två gamla bananer som låg här, skulle ändå slängas, då kunde jag ju lika gärna baka upp dom me ju.... Resultatet... Nja, de blev ju goda och så, och det e ju det viktiga tycker jag.... Dock rann bananmuffinsen ut, fanns typ 3 st som höll sig i formen helt.... Och chokladmuffinden hade ju inte behövt bli så stora kanske.... menmen nu har jag lyckats baka iaf och jag e jävligt stollt kan jag säga er!


                            Black.....                         ...... and White

Nu dunkar huvudet fruktansvärt mycke så jag måste kisa me ögonen för att överleva... tur jag e ensam här för jag ser ut som ett mongo!

       
Så här oskärpt är jag inatt... Skulle behövt en Ramlösa...mioahahaha

Btw, "Dagens Underwear" fortsätter om 2 veckor, måste ligga i lite träning och solning först känner jag =S Crosstrainern anländer tisdag eller fredag, sen jävlar e det blod, svett och tårar som gäller, eller iaf svett, det andar klarar jagmig utan!

Huvudvärken kan kanske bero på att jag inte druckit något kaffe.... Och dessutom inga cigg, det e ju iaf positivt me huvudvärk att man inte kan röka så mycke då!

Kommentarer
Postat av: Heidi

Haffe, laffe, taffe... En sallad... : D

2009-08-03 @ 23:01:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback