En lång dag e över

Nu ligger jag i soffan efter en lååång dag... Kan ju berätta för er att det fanns en viss liten kille här hemma som iaf saknar mig när jag e ute o ränner...


Börjar väl från start.... Mina ögon kändes fruktansvärt svåröppnade när jag vaknade.... tog en bild.... blev en aning rädd när jag såg mig själv.... en bild säger mer än 1000 ord, men låt mig försöka förklara.... Sönder knarkad LSD luder som någon grävt upp ur en djup kontainer runt någon hörna på Christiania.... Typ.... visar en bild så kan ni ju avgöra om jag förskönade min beskrivning....


Sen ringde iaf Heidi angående våran planerade soldag i Åhus.... Skam den som ger sig... Va bara att masa sig upp, spola förfriskande vatten i ansiktet o hoppas på att vattnet gör underverk.... Lite bättre blev det.... men sen kom ju bikinin på... Hmmmm, behöver jag säga mer.... Kan ju dock lova er, om det undgått någon :S, att jag har en Väldigt bastant bakdel.... kan kanske även användas som drinkbord på nästa cocktailpaty, så om ni saknar bord e det bara att ringa o beställa.....
  sen bar det iväg iaf..

Solade ett par timmar... dock bara 1 timme me sol..... Drack kaffe, läste tidningar o rökade o hade almänt trevligt =D Sen kom Frida, blev presentdax, vilket Heidi uppskattade



Sen bar det iväg till ÖB, sjukt ball o gå runt där! Hittade min blivande servis...hmmm, kanske inte, men den va söt iaf! Och Heidi... ja Heidi hittade ett fat/bricka/skål, vem vet. Men hon verkade gilla det iaf


Och nu ligger jag som sagt i soffan. Funderar lite på hur mitt liv kommer se ut nästa månad... inget jobb verkar det som, jävla komun man bor i, inga fler vikarier.... vilket jävla påhitt!!! Så nu blir det iaf Malmö flytt. Där finns ju iaf lite fler jobb möjligheter än här, i värsta fall får det bli att försöka hitta något i Köpenhamn. Så i morgon blir det lägenhetssökande och arbetsförmedlingen, ja Macke, nu får ja gå på dessa jävla gruppmöten.... Men Men, i morgon e en annan dag, ikväll ska jag bara tänka positivt o sova så jävla gott så får jag taskiten i morgon.... Blev föresten inring från jobb. Visade sig att min lediga vecka bara blev min lediga dag, ska jobba resten av veckan nu, så imorgon blir det kvällspass för mig, sen ska man ut o va lite social o sen får man se vad som händer....  SOV GOTT alla idioter som sitter uppe o så här dax o till alla andra som har ett liv, försök behålla det liv ni har, för det börjar bli lite trist o va utan efter ett tag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback