Har ni sett min nya stol...



hahaha, nej det har ni inte, för den e osynligt, moahahaha..... =S MMM, jag vet, har har inget liv.... o skulle man säga att jag har ett så e det väldigt patetiskt...

Kollade på det programmet innan me familjerna med en massa barn..... Hur fan e man funtat om man inte låter sina barn äta innan de e 2 år.... de testade då låta barnen, på 2 år, äta själva en gång, ett trilling par, det gick fan hur bra som helst, inte minsta matbit på golv eller något, men de tyckte att barnen blev för smuttsiga i ansiktet, så de skulle fortsätta mata barnen så länge barnen tillät det.... Fan sjuka ju! Sigge, dock ett geni, har fan ätit själv sen han va typ 9 månader!!!


Snart kommer Heidi på kaffe.... börjar misstänka att de inte har kaffe hemma... Det ser fan inte ljust ut för lördagen.... först skadar jag foten o får kryckor... sen blir macke sjuk o ligger pall i sängen, mår dock bättre nu, thank god.... o idag började Heidi få onda känningar i hals o kropp, men inte nog me det, nu har klant fan antagligen bötit sin ena tå me....  får väl helt enkelt låna ut min ena krycka till henne i morgon när vi ska till malmö o shoppa.... Nu får fan inte mer saker hända om vi ska komma iväg över huvudtaget =S

Har iaf varit duktig idag o tagit piller för inflamationen både i morse o nu ikväll.... måste bara komma ihåg att fortsätta ta det så man blir lite bättre....

Kommentarer
Postat av: Annicka

Var finns den stolen att köpa;)

2009-08-14 @ 00:12:19
Postat av: Heidi

De gör ont me en bruten j***a tå, moahaha!!! Inga mer olyckor tills imorrn.. ; D

2009-08-14 @ 19:58:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback