Hemma...

... och ska försöka sova... Lycka till,
 till mig själv..... har ju inte somnat före 2 de senaste nätterna så hur fan jag ska lyckas i natt vet jag ej.... har kommmit lite ur mitt sovmönster igen, vaken dygnet runt typ och det känns i kroppen! Ska iaf traska ner tillbaka till jobb 6.40 i morgonbitte =S inte jobbat morgon på sjukt länge! Sen ska jag jobba ända till 19.00..... LÅÅÅÅÅÅÅÅNG dag! Hoppas det blir bra väder så man kan göra lite utflyckter me ungdomarna =D

Dagen idag gick sjukt snabbt. Kom till jobb, en timme senare åkte barnet hem.... Jag lagade middag o fixade till nästa kull skulle komma, en dök upp, fixade me en blåbärspaj, mums! Sen dök andra barnet upp, käkade middag, som de uppskattade väldigt mycke =D, duktig jag e! Sen bar det iväg i bussen, sjukt ball o köra, till Önnestad, köpte vaniljvisp, o sen vidare till Bockeboda o fikade på kaffe, mer, blåbärspaj o vaniljvisp, sjuuukt gott! Skulle igentligen va kul o gå en runda där, där e ju sjukt fint, dock hade vi båda personal skadat varsen fot, så där gick vi o haltade in o ut ur bilen....

O nu känner jag mig faktiskt litta trött.... kanske bäst jag hoppar ner i säng innan det går över... brukar bli pigg vid 12 igen... Hoppas på sömn i natt som sagt!

Kollade igenom fotona från helgen.... mitt hår e ju nästan vitt!!!


Btw´, Underbara Christel tar min natt på lördag, så jag kan åka me till Malmöööö!!!! Sjukt jävla kul ska vi ha, o men fot ska inte va svullen mer då så jag kan ha normala skor på mig hoppas jag....=S


Kom precis på...... 1 månad kvar, can´t wait =D


Come and kiss me allover, moahahahaha!!! Bjuder på det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback