Jag e ingen kärring heller!!!!

Jag gjorde en fruktansvärd felbedömning idag när jag skulle till jobb.... Jag tyckte att jag inte behövde använda min stödstrumpa längre eftersom jag gick här hemma imorse utan den.... Det beslutat ångrade jag bittert halvvägs till jobb.... Ännu mer ångrade jag mig när vi gick på promenad någon timme senare... Jag kan lova er att det först jag gjorde när jag kom hem va att ta på mig strumpan, shit va ont det gjorde!!! Jag e faktiskt dock ingen kärring, för läkaren sa att jag skulle behålla strumpan på tills svullnaden va helt borta, så jag kunde ju ha räknat ut att det kansk eva lite tidigt 4 dagar efter... Va hemma en 40 minuter, sen bar det iväg till stan me mommy to be... Jag va dock väldigt osocial o trött, men det va vi två om, så man behövde ju inte ha dåligt samvete för det iaf =) Hittade dock inga kläder till lördag, så det får väl antingen bli shoppning i Malmö på torsdag eller får jag helt enkelt gå naken på lördag.... får se vad jag bestämmer mig för... =S

Fick precis ett reda på att jag slipper jobba söndagnatt me, så det va ju jävligt skönt =)

Va nere i Åhus o käkade glass me Frida, Fredrik o "lilla" Kicki en runda nu ikväll, väldigt mysigt! Har tagit ett skönt skumbad o e nu ren o fin o redo för sängen och hoppas något fruktansvärt på att jag kan sova inatt.... Ska på heldagsutflykt me jobb i morgon så det kommer ju bli as kul o dagen kommer nog gå väldigt snabbt o sen jag ajag ledig en hel dag =) Me love!!!

Sov gott alla söta! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback