Karaktär, jag?

Ja, då va snart natten över och konstigt nog e jag hur pigg som helst. Konstigt nog har natten varit väldig bra här, trotts att jag kollade på skräckfilm igår natt.... Det finns nog ingen som e så lättskrämd som jag, sitter me händerna för ögonen o kisar mellan 2 fingrar och varje gång någor händer skiter man nästan på sig.... Trodde inte jag skulle våga sitta här själv, men det har gått väldigt bra. Dock har jag inte varit ute o rökat, det e ju så tjock dimma ute så man inte ens ser ut genom fönsterna =S

O visst har jag karaktär, eller jag försöker iaf. Står en härlig nybakad (igårkväll) kladdkaka i kylen, me smält mörkt choklad i.... muuuummmmmmms, min favvo liksom, men ska man till Australien så ska man. Då måste den berömda beach bodyn fram.... hmmmm, försöka kan man iaf! så nu e det fan allvar, 13 kg!!! Cross my fingers att jag fixar det nu, fan ett år i Australien på beachen måste man fan va i trim.....



Btw, som jag skrev tidigare så fick vi ta buss från Hässleholm till Kristianstad, konstigt nog fick alla 30 000 plats i samma buss, väldigt stora bussar nu för tiden måste det va, tror alla blev lika förvånade. bussen kom 16.10, skulle igentligen varit framme me tågen 15,40 så det vart litta sent. Kom väl fram vid 16.50.... snacka om att man va trött då! Bara hem o krypa ner till kojs me Gunnis, som btw var super glad att se mig!

Snart hem o sova igen... Sen kanske en snabbis på stan me Frida, får se vad klockan blir. Hade ju velat träffa Jossan o Sigge me idag.... Får se vad som händer! Längtar till lördag, kommer nog bli as kul!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback