Kebab... o bävrar

ja, dålig update, jag vet! Känner mig väldigt osocial när jag sitter här o skriver... men men, jag har ju fått order från högre makter nu.... Har haft en underbar vecka.... sitter me världens mysigaste o har det underbart =) Dock äter han kebebpizza... men det e sånt man får ta =P

jaha, sista tiden... hmmm, jo, det har väl varit jobb o Hans som har tagit upp min tid och det känns så underbart! Dock har ju Heidi o Macke oxå varit me rätt mycke, men det e sånt man får ta.. hahaha, nej, det har faktiskt varit jättemysigt!! 

Hoppas på flytt till hösten, ska ringa på måndag o försöka hitta nån lägenhet.... känns ju lagom enkelt... jaja, sånt löser sig =)

Inga roliga bilder har jag heller, måste ta tag i mitt bloggande märker jag... det kommer...

men nu ska jag ha en mysig kväll o sen ska jag upp 6 i morgon.... lagom kul... men jag lovar att uppdatera på måndagnatt =

puss på er alla =)


nöjd nu Heidi?!?!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja nu är jag nöjd ;) Bäver grytan står på...

2009-08-23 @ 12:53:21
Postat av: frida

vi vet en del bra hyresvärder som du enkelt kan få löägenhet direkt av.. säg till ..

detta låter underbart vännen

2009-08-23 @ 17:03:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback