kl 5,30...

... gav jag upp. Då va det ju knappast lönt attt somna, hade bara varit jobbigare att gå upp om jag hade somnat då. Nu sitter jag i soffan o väntar på att tiden ska gå... Börjar först jobba om en timme. Kan ju passa på o njuta av lugnet, blir ju som sagt ett 12 timmars pass idag..... Tror jag kommer sova jävligt gott inatt, även om det ligger en spinnande kattt på mig hela natten!

Fan, jag underar om det blir varmt eller vad idag?!?! Byxor, shorts eller kjol.... Sjukt svår när man börjar jobba så här tidigt, man har ju ingen aning om hur vädret blir senare.... Men det lär jag ju märka =P

Nu ska jag bli klar så man kan gå till jobb.Lite roligare o sitta där me sällskap än o sitta här i min ensamhet.... Har ju Gunnis iofs, men det e rätt svårt ibland att föra en konversation me honom =S

See U Later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback