My new BFF

Ja, då va man på plats igen då. Soffan på jobb :D Väntar på att disken i diskmaskinen ska kallna, sen ska det upp i skåpen. Lite update då, inte för det har hänt så värst mycke, men ändå

   
En måttligt road Vicki...

Badet.... Visst blev det bad alltid, blev väldigt chockad själv att jag gick i... Tog dock LITE längre tid för mig att komma i än va det tog för de andra. Värre hjärtklappning har jag aldrig haft, skit va det slog hårt och snabbt, där kan man snacka om att plåga sig själv! Men när man väl va doppad så va det rätt skönt, en stund. Heidi som förklarat för oss att sjön vi skulle till va helt öde, " där är Aldrig folk..." hmmm, kom dit, parkerade bilen... gick ner till sjön... o kommer dit....och vad ser vi?!?! Ett tyskt par som kampar i deras hippibil ända nere vid vattnet, de hade dukat ut stolar o grill o hela skiten, och det hör till hatt stranden va typ på 15 kvm och de tog upp ca 10 av dessa, så det kändes lite skumt när vi slängde av oss kläderna o srang ut o badade o skrek o lekte... Det såg lite ut som om de ville ha "egen tid".... snacka om o komma olägligt! Och inte nog me tyskarna, helt plötsligt när vi e mott uppe i ett av våra sommarskrik kommar bannemig en hel familj ner till vattnet, de traskar sakta men säkert ut i vatnnet.... tar fram schampo och balsam och börjar TVÄTTA håret i det skitiga sjövattnet =S Vattnet luktade skit illa så jag undrar hur de luktade innan om de föredrar att tvätta sig där ist för o låta bli...

          
Time to take a swim, och föresten så e Annickas glasögon inget skämt, hon brukar använda dom!

hahaha, kom precis på att när vi satt nere o lunchade i Åhus så fick Heidi och Annicka upp ögonen för att gäng killar, jag tippar på runt 15 år, men brutterna höll inte med.... iaf så satt de och stirrade isönder dessa stackars killar, Heidi till o med vred sin stol från bordet för att kunna se dom. Och tro inte nu det va för att pojkarna va snygga eller något, nej då, det va för att de råkade se att en av killarna drig av sig badbyxorna och visade sin lilla stjärt. Helt plötsligt hörde man Annicka skricka "Rumpa, Rumpa", sen va det kört, gick inte att få kontakt me dem efter det. Efter ca 10 minuter skriker hon igen " Snopp, Snopp" då hade den stackars killen råkat slänga fram snoppen mitt framför ögonen på Annicka. Där kände jag att det gick lite förlångt dock, så jag fick ta mina små flicka och näst intill släpa dom till bilen så vi skulle komma därifrån...

  
Förstår ni vad jag menar?!?!

Ni kan nu sluta skicka in ansökningar om att bli nim nya BFF, för jag har slutligen funnit min bästa vän... än så länge e det min bästa vän, kan dock inte lova er att det förblir så, kan hända att det e min värsta fiende om några dagar... Men i allafall, här har ni Vickis New BFF;

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback