Någon som har en sko i str 49?!?!

Ja, då va äntligen en händelserik helg slut! gud va den har sprungit iväg... eller sprungit o sprungit.... hoppat mer... =S

Jobbade ju natten till fredagen, skulle sova på stranden hade jag tänkt mig... åkte me jossan till åhus vid 9, efter 11 timmars vaken natt.... Kom ner till stugan, försökte lägga mig till rätta för o sova i solen.... gick det... NOPE.... följde me  mamma, Jossan o Sigge till stranden för att ge min lycka en chans där.... Kunde jag somna.... Japp, dock enbart i typ 15 minuter.... Kroppen hade gått över gränsen för över trött, på 48 timmar hade jag sovit 6 timmmar.... vadå sova en tredjedel av sitt liv, inte jag iaf! Kom hem till min lägenhet igen vid 17... la mig i soffan o PANG, somnade direkt! visserligen bara till 19, men alltid något. Sen blev det hastigt o lustigt bestämt litta fest, in i duschen, fram me drickat o iväg ut till vattnet... Sjukt trevligt hade vi, kom dock en massa muppkillar hela tiden =S fattar inte vart alla kom ifrån, sjukt skumma va dom iaf, inte alla me de som va skumma va så skumma så det räckte för alla! Lite senare, när det blev lite lugnt igen där skulle Vicki göra ett partytrick, måste ju hålla igång festen o jag brukar ju lyckas få folk till gott skratt.... o visst lyckades jag igen.... dock va det inte så kul när jag vaknade igår....  När jag skulle ner från min "scen"  hoppade jag ner på en bänk o därifrån ner på marken... men inte visste väl jag att det va en lite grop där jag landade.... Så det blev att spänndera lördagsförmiddagen på akuten. Ville ju inte dit eftersom jag visste att jag inte brutit något, men jag kunde inte sätta ner foten i marken så jag behövde kryckor o tydligen måste man genomgå undersökning plus fota skelettet innan man kan få KÖPA sina jävla kryckor... Fy fan vad jag skrek när de vred foten för plåtning! Man e ju där av en anledning, så man tycker ju att de borde förstå att de inte kan slita i kroppsdelarna på det sättet! Sen fick jag skjuts av en läkare tillbaka till  akuten o köpte kryckor o skit, sen bar det i väg till åhus me Heidi, Macke, Fredrik o Frida. Fick ju dock bli solning i stugan eftersom jag omöjligt skulle kunna ta mig ner till stranden me kryckorna o min fot.... Sen dör Björn o Macke me upp, väldigt trevligt hade vi....
   

    
Ja, det va då denna "höga" bänk jag gjorde mitt stagedive ifrån...

     




Sen kom ju problemet angående kvällen.... Jag skulle ju ha förfest o sen skulle vi ut, men inte fan skulle jag klara det me min fot, kunde ju förfan inte ens lägga ner den på marken utan att jag trodde den skulle explodera... Så de fick försöka hitta en annan fest, o de lyckades.... Bara det att när vi kom hem igen så hade han ändrat sig så han skulle inte ha någon fest.... O jag har väldigt svårt för folk som inte håller vad de lovar och bestämmer, så jag tog mig i kragen o hade förfest, så jävla ball va det, lyckades även få hit störningsjouren... men det va bara bra för då va det dax till o gå ut... Blev banken, sjukt kul....  Trodde dock att jag skulle bli sängliggandes idag me tankte på foten, men icke. Har gått hur bra som helst idag, va nere i stugan o solade o sen Strand o käkade, ovanligt =P Den börjar dock få lite oönskad färg nu, blå/lila/röd/grön..... nine....hahaha, Heidi gick o slog folk me min ena krycka o va häftig, men det fick hon betala för sen moahahha, hon höll fan på att skita på sig =P

   


Nu e jag så jävla trött att jag inte vet om jag ska våga sätta mig i soffan istället för golvet... tror jag somnar då o isf kan jag inte sova inatt... Kom fan precis på att jag skulle äta ipren ju, har tydligen inflamation i hälsenan me.... jobbigt! Bara det e borta tills lördag för då ska vi jävlari röja på Malmöfestivalen!!!!!


det va ju värre igår, men fan va man ser störd ut, Bigfoot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback