Nakenchock i Malmö!

Dock blir det inte jag eftersom jag idag hittade lite kläder.... får se om jag fortfarande gillar dom på lördag dock... Utan det blir antagligen Heidi som får göra Malmöfestivalen naken. Det kan ju bli roligt, hoppas på att hon fixar en massa gratisdrinkar till mig då =)


Heidi har dock högklackat, det ska ju va me stil!

Ligger i soffan o kollar på 3an, så jävla äckligt! Folk som väger 500 kg.... en kille vägde som 14 åring 190 kg, hur fan kunde föräldrarna få behålla honom, socialen borde ju ha tagit hand om honom ju! Där snackar vi riktig barnmisshandel! Fy fan vad räligt det e!!!!




Rätt roligt att denna bilden kommer från när man googlar " feta människor"...

Dagen har gått väldigt snabbt i dag som jag trodde. Åkte me jobbet till Fulltofta, fan vilken mysig skog där va!Va något naturreservat som vi besökte, väldigt roligt. Fanns ett mysko museum där.... De hade satt in ljudeffekter på toaletterna, så 10 sekunder efter att man stängt dörren sattes det igång...Ljudet av fisar, kiss och diaré bajsar och även lite pust o stön... Det var verkligen gränsen för äckligt, ljudet hördes liksom väldigt långt utanför toaletterna me... men ungarna gillade det =) Där fanns även en liten lekmaskin... Gissa bajset... Lite komiskt me tankte på att en viss Heidi tyckte att jag skulle ha det som tävling här på bloggen, lägga ut en bajsbild o läsarna skulle gissa vart den kom ifrån... Den maskinen va rätt rolig dock, lite äckliigt va det dock när det kom upp en bild på en potta... med en väldigt nyklämd lösbajs i.... alla andra bajsar va ju lite torra o så, men den va fan inte fräsch! Det gick ut på att det kom upp en bild på en bajs, sen skulla man trycka på det djur el människa man trodde hade klämt den... Mycke roligt =P

     
Här gissades rätt, då visar den från vilket hål den kommer ut ifrån...=S


Här e det äckliga bebisbajsen.... syns dock inte så bra...


Sen blev det stan me Heidi o Emelie, det va väldigt mysigt o så, men fyfan va ont jag har i foten/benet... Kom på att jag har glömt ta piller för inflamationen i hälsenan... Kanske inte det smartaste me tanke på att det bara blir värre, har fan ont upp till knävecket nu =(



Va helt slut när jag kom hem. La mig på soffan o softade som fan.... Dock hade jag lovat Frida att klippa henne, efter ett väldigt misslyckat försök att klippa sig själv... =S, så hon kom hit o blev fin och lämnade precis mig, så nu ska jag bara ta det lugnt me lilla Gunnis, kanske även ta ett glas rött o bara vara! Så jävla nice! E ju ledig i morgon så det måste ju firas =D


kl 7 i  morse, redo för jobb, dock sleten sooom fan!

Kommentarer
Postat av: Heidi

I like detta inlägget, speciellt den senare delen som handlade om bajs.. Moahaha :-D Och ja, hittar jag inget så får man köra på naken chock och se vilka reaktionerna blir, haha ;) Ska nog hitta nåt..

2009-08-12 @ 23:21:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback