På G

Så då e det snart dax att åka... Snart e allt packat o klart, sjukt va mycke man måste ha me för en enda natt... men men, ska man bli snygg så måste ju alla redskap me ju ;)

Natten gick väldigt snabbt, men när Twilight slutade, vid 5,30... då va man väldigt mör.... Usch va segt det blev då! Blev inga muffins bakade heller, började plocka fram saker till smeten.... tog äggen.... ETT KVAR?!?! Dom tog ju slut snabbt... :( Så det blev ingen överraskning till barnen, de stackarna, fick ju väldigt bra kritik av alla när jag bakade sist, men sorry, det gick inte inatt.... nästa gång vi köper in ägg lovar jag o baka :D


Nu måste jag göra mig klar! blir litta mobilbloggande ikväll kan jag tänka mig :) har dock märkt att vissa inlägg jag gör från mobilen ej kommer in.... men jag kör på det ikväll/natt så ser va om det kommer in eller ej, annars uppdaterar jag i morgon eller måndag :D


HA EN TREVLIG LÖRDAG ALLA, HET SKA JAG IAF HA!  (hoppas jag på....)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback