Snart dax igen

Då sitter man i sin ensamhet igen.... ensam o ensam, har ju Gunnis, men det andra sällskapet va ju lite bättre om man får säga så...

Har precis diskat upp allt skit från gårdagens kalas... fattar inte hur man kan få så mycke disk på en kväll... fast vi blev ju iofs endel här, trodde inte det skulle bli så pass, men det gick ju lugnt till här... tror jag, fick ju inget oväntat besök av störningsjouren iaf, o det e ju ett gott tecken =)

Ska snart sticka till jobb, snabbdusch först o så sen blir det att rusa.... hade ju helst velat åka me The two H;s till stranden o bli litta brun, men jobba bör man annars dör man... kanske inte riktigt, men det e ju alltid kul me lite extra klirr i kassa =)



O så har vi då Macke... endel går ju bara för lång... Jag råkade skada min vänstra fot för nån vecka sen ju, sen bröt Heidi sen ena tå på vänsterfoten, sånt som händer, inget planerat liksom, men sen kommer Macke, som antagligen känner att han börjar försvinna ur vår trio, slänger fram vänstra foton stollt o visar sin mosade tå.... Snacka om att göra allt för att va som vi andra i gruppen, han har väl antagligen sagt till motspelaren på matchen att stämpla honom där så han inte skulle va ensam.... Stackars Marcus, tänk att det skulle gå så långt!

Går dagen gick väldigt snabbt, upp ur sängen, vinka av mina små vänner som bar ner mor Åhus stranden, sticka till jobb, jobba litta, stan me Heidi o Hans, käkade mumsig sushi, mmmmmmm GOTT!!! Hem, duscha, fixa sig o sen party, fan ve det gick undan o fan va trött man va, men roligt va det iaf =)



O stackars Heidi, hahaha, hon trodde att vi inte ville släppa in henne i morse när hon plinga på dörren, den stackarn, så hon blev ledsen o gick hemåt... Som sagt, ville ju inte ge henne en nakenchock, känner att jag nog orkar ha henne kvar två, eller iaf en vecka till, sen får vi se liksom.... Men Heidi, jag har tyckt om dig heeela tiden, bara så du vet, inga oväntade överraskningar här iaf, det kan du va säker på!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback