Snart jobb

Jaha, då va man ensam igen då =( Lite avundsjuk på 2 personer som e på väg ner till stranden nu... o jag som tackade ja till o jobba enbart 3 timmar... jaja, lite pengar e det iaf, men vet ju som sagt inte vad som händer efter september månad me jobb o skit... kul....

Fattar inte varför man ska ha så svårt för att ta emot komplimanger.... det e ju jätte mysigt o hära ju, men ändå stöter man bara bort dom som tomma ord, jaja, man får väl försöka komma över det. Har iaf haft en väldigt trevlig kväll/natt/morgon =) Men msom sagt väldigt tradigt att man inte kunde följa me ner till stranden... =( Men efter jobb blir det litta shoppning, Juice, Läsk o Toapapper... japp, ni tänkte nog rätt, idag ska jag ha förfest.... dock intge en sån förfest som sist... inga fler oväntade besök från störningsjouren.. =S Men det kommer nog att bli kalaskul tror jag =)

Nu måste jag dock göra mig klar för jobb, händer något kul så kommer jag antagligen glömma det innan jag kommer hem o kan uppdatera, men om jag kommer ihåg det så kommer fler inlägg i kväll =)


Förstår inte att jag inte har druckit ur mina stora te muggar innan, så jävla goda att dricka kaffe ur! dock blir man lite lurad...  de rymmer 4 normalstora kaffe muggar, så man dricker ju aningen mer kaffe, men fan va gott det e!!!
 

P.S Heidi tycker det räcker me uppdatering från helgen.... så det blir nog inte mer än så med det ;) D.S

Kommentarer
Postat av: Patricia

vad snygg du är i håret! var köper du ditt löshår?

2009-08-19 @ 12:27:02
URL: http://pattiee.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback