Soffläge

Ja, då va det kört. har hoopat upp i soffan, datorn på magen, blir dock aningen varmt under den efter ett tag, blev sjukt varm så jag tog av mig tröjan så magen lär ju vara röd när datorn åker bort,,, =S

   
E sjukt godissugen, men har dock ett mål, så det fick bli plommon ist =D

Bara vetskapen av att jag har glas att diska från igår gör mig väldigt utmattad.... Tack Heidi för att du gjorde så det blev lite mindre disk iaf ;) moahahaha, ska dammsuga, glassuga, balkongen i morgon tror jag.... Det va iaf jättsnällt av er att ni hjälpte mig me skiten idag, puss på er!

Får hålla tummarna att jag pallar gå o borsta tänderna o hoppa i säng sen bara....

Kommentarer
Postat av: Heidi

Så lite så, vi fick ju en bra förfest för de ;) Puss på dig från "mor o far" haha

2009-08-09 @ 22:38:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback