Stackars Sune

Nu trycker Sune ut alla saker i maskinen för att få tag på de fina örghängena till sin dröm tjej, stackars kille, inte vet väl han att de e slut o att det bara finns fantomen ringar kvar i hela skiten.... O nu e han naken o de e borta... Har du en 5 krona mamma?.....Stackarn till o me drömmer om det!



Pratade förestem me Emma idag.... Lite tradiga nyheter. Hon vet inte om hon får så mycke jobb i höst så hon klara åka iväg =( Men vi ska in i vecka o kolla biljetter o sånt skit så får vi se om vi bokar nu eller ser vad som händer längre fram.... jag vet ju inte heller hur mycke jobb jag har, men sånt löser sig alltid, kan ju hoppas att man får något mer =D


Längtar tills jag kommer hem nu... Gissar på att det blir ett långt bad innan Jossan ringer o e redo att köra till Åhus, lägger jag mig i soffan kommer jag ju bara somna annars, bättre o bada och göra litta kaffe , mmmmuuummmms!



Leffe

Blandat

Faller man inte för detta så faller man inte för något

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback