Sunes sommar v Sunes jul...

Beslutsångest, Sunes Jul eller Sunes Sommar, vad ska man välja... hmmm?!?!?! Vi har ju dock kollat rätt många gånger på Sunes Jul redan på nätterna, men den e ju så bra!!! E väldigt hungrig nu känner jag.... fokusera Vicki! Får allt vänta till frukost tid, e ju inte så länge kvar =S
    
I morgon blir deet Åhus efter jag går av mitt pass, eller jag gav Jossan till senast 9, sen måste vi va på väg ner, annars däckar jag nog.... slutar jobba mellan 7 o 8, man vet aldrig riktigt när det blir, lika spännade varje gång ; )
Sen blir det sova på tomten o få lite mer färg hoppas jag på, blev ju bara typ 1,5 tim idag, så det gjorde ju varken mer eller mindre, eller jag fick ju linjer, men de linjerna försvinner ju GANSKA snabbt! Så sola e prio ETT i morgon! Sen blir det kanske Hässleholmsfestivalen, eller ´vad det nu e förnågot, i morgonkväll, får se vad som händer.... Måste dock dammsuga o fixa hemma först! Om jag ska ha hem folk på Lördag så får där väl se lite hyffsat ut iaf....



Fick långt hår igen idag :D Lovely! Övning ger färdighet Heidi, tack för hjälpen ; )


Man får roa sig bäst man kan på natten när man sitter själv...



Blev Sunes Sommar =)

Negerbollar/weinerbröd


Kommentarer
Postat av: Heidi

Haha, sant ;) Finns mycket som kräver övning som till sist blir färdighet ;) moahaha

2009-08-07 @ 06:41:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback