Hasse Banan

Jag vet att jag suger på att uppdatera! Många sura miner har jag förstått, har dock haft annat för mig kan man säga, man får ju prioritera sin tid o det är rätt självklart vart jag vill lägga min =D Jag svävar bland vita moln och är så jävla lycklig, och det e inte pågrund av någon drog om ni trodde det utan jag e så friuktansvärt kär, lycklig och mår så jävla  bra! Livet e fan underbart o väldigt oförusigbart!!! I´m living the dream!

okej, har väl inte hänt så mycke på sista tiden, har varit ledig i två dagar, sjukt nice! va på bio i onsdags me världens bästa o det va väldigt mysigt! Kollade på Sommar me Göran. för andra gången, men det e så sjukt ball!!! Ja Du Macke, det e visst en biofilm!!! Sen blidde det sola nere i stugan i torsdags på dan o sen framåt kvällen åkte vi hem till Heidi o Macke o tvättade o kollade på film. Blev sjukt sugna på sushi, åker o ska köpa sushi... o vad händer... jo, SUSHIN E SLUT!!!!! Fan va arg jag blev, så då skulle jag banne mig inte ha något alls! De andra valde dock nudlar istället... Sen åkte vi ner till Malmö efterson honey började jobba idag, så det blev shoppning i Malmö för mig idag, va rätt lugn o skönt o gå runder själv, dock gick tiden väldigt sakta. Han slitade 16.00 sen bar det iväg till Kristianstad igen, kollade på fotbollsmatch, Macke mot Rinkaby.... säger bara. Vinnö, Byt ut er målvakt! Sen blev det Hemmakväll o film hyrning o sen jobb direkt. Så nu sitter jag på jobb me Lottich o har det trevligt =D

I morgon ska jag sova o pussa på Hasse Banan =D sen blir det stan o sen fest o sen Grand, sjukt ball kommer det bli! Har dock varnat alla för att ge mig micken till singstar.... har ju ett förflutet me karaoke.... har jag väl börjat sjunga så lämnar jag ICKE micken ifrån mig... Kan bara sluta illa, så jag ska banemig inte äns se åt mickens håll kan jag lova.... eller, jag kan inte lova det men jag hoppas att jag låter bli, för allas skull!

Fick för en timme sen en efterlängtad god natt puss av Hans, välbehövligt o mysigt! Nu ligger han hemma o sover o här sitter jag... jag vill hem! bara 5 timmar kvar... längtar =D

Nu ska jag nog ta tag i mitt liv, kanske blir mer update senare, eller blir det i veckan

sov gott alla

Kommentarer
Postat av: Heidi

Inte konstigt att Rinkaby lyckas hämta upp 1-3 till lika me den sketne gubben i mål... moahaha

2009-08-29 @ 02:09:11
URL: http://lillhedda.webblogg.se/
Postat av: Kicki

Hahaha, du prioriterar helt rätt gumman ;) Men du till en helt annan sak! Du är (nästan)helt omöjlig att få tag på dessa dagarna, fika iveckan om du ser detta??????

2009-08-30 @ 17:22:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback