Vad händer inatt då..?

jaha, då sitter man på jobb me Lottich... moahahaha, allt kan hända, va ett bra tag sen vi jobbade ihop, så det blir spännande o se vad natten har att erbjuda =D Blir nog en hårklippning iaf.... snacka om att ha hennes liv i mina händer... =P


Vill ju dock helst bara hem o pussa på den underbaraste i världen, känns så jävla bra, allt! Fattar inte riktigt själv faktiskt men just nu svävar man på vita moln kan jag lova =D Känns skönt o veta att han e där när jag kommer hem i morgonbitti, blir nog svårt att somna bara.... man kan ju inte sluta pussa på honom.... mums!

Jaha, dålig update, i know, vad har hänt då??? Hmmm, inte så mycke, har väl mest ungåtts me Heidi, Macke o babe... haha, va fult det låter på killar...  Förra veckan blev det mycke sushi ätande, väääldigt gott, mums! I fredags satt vi hos Heidi o käkade räkor, kräftor o massor me vitlöksdippa o kollade på en väldigt bra film.... not, kan ha varit den sämsta skräckfilm jag sett... eller det Är den sämsta skräckfilm jag sett, blir inte äns jag rädd så e det sjukt! Sen i blev det mys i soffan eftersom jag började jobba 7 igår... i går blev det mat ute o sen bio, väldigt trevligt =) dock enbart 8 st i hela salongen.. =S

Har jobbat hela vecka, inne på 7 dagen nu, o sen blir  det en natt till, sen e jag ledig till fredag så det e skönt =) Har nog inga bilder direkt o lagga ut... tradigt, jag vet, måste fixa me kamerasn, hittar ju inte kvittot me något jävla nummer jag måste ha för att de ska fixa den...

Lotta sitter på facebook o leker bonde... fattar inte riktigt det där farm skitet, då snackar vi no life! moahahaha

vet inte riktigt mer vad ska skrivas, men jag uppdaterar me under kvällen, lär ju hända något kul här kan jag tänka mig =)

see you later

Heidi påminnde mig om att jag skulle tillägga att vi inte drack en ända droppe alkohol i fredag... sug på den du!

Kommentarer
Postat av: Heidi

Vicki, hur hann du räkna personerna i salongen? De va ju så mörkt, och han framför hade ju sitt, kanske de jag fokuserade på... moahaha : D Förresten glömde du ju berätta att vi inte drack en droppe alkohol i fredags.... ; D

2009-08-24 @ 23:14:23
URL: http://lillhedda.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Men Vicks!!! dålig uppd. jag skyller det på hasse ;) höhöhö

2009-08-27 @ 20:36:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback