Vad va det jag sa....

Jag sa ju att jag skulle få energikick när det blev dax för sängen....O nu sitter man här... Har borstat mina tänder o tvättat mig iaf, alltid något... Dock så kom ju den nakna sanningen fram då...


O då ser vi att vikten ska ner.... o tuttarna upp.... =S
 

Dagens I-landsproblem, NACKEN E JU FÖRFAN KRITVIT!!!

 
Positivt e dock att mina extra hakor snart e bort =D


Efter rengörningen, blev det tröja på o snack me Lottich... Hur långt kan man dra det här med "Lamkött" igentligen? Har fått en liten beundrare på 10 år.... eller han fyller 11 nästa sommar :D Ett riktigt litet charmtroll men han kan väl inte va annat me en sån gó mamma! Men okej Wille, vi lyssnar på din mamma och tar upp det igen om 5 år.... Dock e jag nästan 30 då.... men men, man e inte äldre än vad man gör sig ;)


Man fick ett leénde på läpparna iaf! 

Och nu e det lite myspys me Gunnis, sen blir det fan sängen, måste ju upp tidigt i morgon så man hinner sola innan jobb!

 


Nu ska vi sova. Sov Sött alla människor o djur där ute!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback