11 timmar kvar....

... tills du kommer=D öängtar som fan! Än så länge har natten gått väldigt fort, hade sällskap av Linda till kl 2 o efter det tömdes diskmaskinen o fylldes upp igen efter fyra satser choklad- och bananmuffins =) Jag kommer fan bli bästa sambo/mamma någonsin! Trodde liksom inte jag kunde baka, men när man jobbar natt så lär man sig fan sånt! Lagom kladdiga kladd muffins, o så blev det light bananmuffins.... dock inte med vilje, utan jag räknade fel på margarinet me gramen, så det blev 150 gram margarin istället för 300... så det e inte för att jag tycker alla på jobbet e feta, utan för att jag gjorde fel.... nog första o sista gången jag erkänner att jag gjort fel, ta till vara på detta ögonblicket! Dock blev bananmuffinsen me jättegoda, ska nog inte ha mer smör i ändå!

Idag har jag varit på Willys me Heidi. Där inhandlades en massa skit till sushin som ska göras i morgon, fan va kul det ska bli! Tror jag äger på att rulla sushi faktiskt, tror det kommer bli kanon fint o kanon gott.... våga fan inte säga något annat när ni äter dom! Blir tydligen champange också... sitter ju aldrig fel, mums! E dock lite nervös o nyfiken över överraskningen som jag tydligen ska få i morgon... Han skulle tydligen fixa en något till mig innan han kör upp till Kristianstad i morgon... så jävla nyfiken e jag!!! Du skulle aldrig berättat det ju!!!

Honey kommer vid två i morgon, sen blir det stan. Ska fixa naglarna 15,00 o sen ska vi gå till nån jävla tai affär o köpa såna "matta" eller va det heter som man rullar sushin me... Får vi fan inte glömma! Sen blir det väl förbereda lite för kvällen, ta det lugnt o bara ha det bäst! Kan hända att det blir endel pussar me... Sen kommer Heidi o Macke o ska käka.... Kommer bli jätte mysigt tror jag:)

Lördag... sova fram till 12... hoppas jag på iaf... Sen blir det jobb mellan 13.00-21.30, sen blir det hem till Heidi o vänta på att fotbollen slutar, sen tar jag me mig babe hem o tar det lugnt, ska ju jobba 8-16 på söndag... lång helg! Skulle igentligem på fest hos en kollega på lördag, men jag kände att jag måste ta allt jobb jag kan få nu innan de slutar me vikarier... Tråkigt att jag inte kan komma, kommer nog bli skitkul :( Får ta igen det någon annan gång!

bluetoothen cpar sig, sjukt störigt, får inte in några bilder till datorn... !!!!

Nu ska jag kolla lite lägenheter


Kommentarer
Postat av: Hansel

bullmamma! Stackare.. Det blir väl en sån där spikmatta som vi ska ha Ha till sushin? he he

2009-09-04 @ 07:06:39
Postat av: Hanselbob

Du är och kommer vara den bästa sambo/mamma som någonsin funnits älskling!



Älskar dig dockan..

2009-09-04 @ 11:21:09
Postat av: Heidi

Flick, flicke barn... Dadadamdamdam... Flick, flicke barn...

2009-09-05 @ 11:54:47
URL: http://lillhedda.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback