suga av uteliggare, nöje eller äckligt...

Då va babe offentligt godkänd av mamma! Hon kallade honom för "sin nya svärson", så nu e han inne i familjen på riktigt. Mamma, Lennie o Hans, rött vin o en massa snack.... Helt plötsligt heter jag Ninna igen... kan väl ha hänt att de har pratat om mig... Men men, fick positiva sms av både mamma och babe så det har varit en lyckad kväll iaf. Mamma skriver " Hej mitt hjärta! Vad trevlig Hans är! Förstår att du är lär (kär)! Önskar dig lycka till av hela mitt hjärta. Kram mamma"


Hans skriver "Altså (alltså) Vixen VICKI!! Lägenheten på värnhemstorget 5an på 179 kvm.. Jag suger av en uteliggare för att få den!" Ja, vad säger man om detta...?!?! Visst, jag hittade den o vill me ha den... men varför i helvete ska man suga av en uteliggare för o få den?!?! För nöjes skull då eller, för jag tror ju inte att suga av någon uteliggare gör att man får förtur på lägenheten... :S Du e allt lite knas babe!

Lägenheten verkar faktiskt toppen, så vi ska ringa o boka tid för visning! Enplans på 179 kvm, 1 arbetsrum, typ 2 sovrum o typ 3 rum som går ihop som ett stort vardagsrum me matdel o en tv del o så, sjukt bra verkar den. Öppenspis, klädkammare, 2 toaletter bamse kök o stor walk-in- skafferi :D Dock bara på andra våningen, men vafan! Där ska ju va en stor balkong iaf :D

Nu e jag hemma om 1 timme, ska bli så jävla skönt! nattens sysslor e gjorda.... funderar på att gå ut o ta en cigg nu, då piggnar man ju till litta mer, e ju dock mörkrädd så man drar ju på det in tilldet sista...:S


Kommande vecka ser väl lite ut så här;

Måndag: Fika me jeanette o Freja, sen jobb
Tisdag; Åka till malmö, hälsa på pappa o Anita på kvällen
Onsdag; Arbetsintervju o antagligen träffa Frida.... o antagligen åka vilse... har inte riktigt koll på bussarna i malmö...
Torsdag; Antagligen springa runder i malmö city
Fredag; Åka till Kristianstad efter Hans slutat jobba, snabbhandla, bjuda mamma, Lennie, Jossan o Andreas på hemmagjord sushi, MUMS!
Lördag; Kalas, o sen ner till stugan i grilla me samma gäng som på fredagen
Söndag; Jobba 7 - 13, sen bara ta det lungt!

Sen ska jag boka in o träffa underbara Emelie, som jag lärde känna i USA, har pratat om det så länge nu, så nu sa vi att vi ska ta tag i det, hoppas vi hinner i veckan... Men jag flyttar ju snart ner dit ändå, så sen har vi all tid i världen :D

Om ett par timmar ska jag hjälpa min lilla extra familj att flytta, så jag hoppas på lite sömn när jag kommer hem...

Mer update när jag e fit for fight

Kommentarer
Postat av: Heidi

Här va man... inte inräknad.... Buhu.... :(

2009-09-19 @ 09:50:32
URL: http://lillhedda.webblogg.se/
Postat av: frida

ja onsdag då ses vi om nån av oss hittar. när är din intervjuv? min är klockan 3 .

2009-09-19 @ 18:25:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback