Hemmafru är ett heltidsjobb...

Då hänger allt i torkrummet nu, så nu ska jag städa hade jag tänkt mig, har till 11,45 på mig, sen måste jag ta upp tvätten, duscha o sen jobba :D
Åker till malmö i morgon så jag måste städa innan dess, fär sen när vi kommer upp igen på fredag ska vi ha besök o bjuda på home made sushi, så där finns ingen tid för städning.... funderar på att låna mammas bil o sticka iväg o handla tillbehören redan i morgon, så vi slipper det på fredag... blir litta stressigt! Ska även köpa vårat nya sushi porslin i morgon... shit va jag fick fullt upp nu... jaja, shit happens ;)

Längtar som fan till onsdag nu... först o främst så e det intervju på morgonen, håller tummarna att det går bra! Sen har vi fått tid, 17.00, till visning på the dream apartment! Tydligen kommer jag börja gråta om vi inte får den, efter att vi sett den... 179 kvm, avlång, 5 rum, varav man kan öppna upp mellan 4 av dom så man ser igenom hela lägenheten om man står i sovrummet längst bort... VILL HA!!! Så för fan, håll tummarna för mig på onsdag, så jag får både jobb o lägenhet!


Kom på att det snart e dax för mig att börja packa så smått... får kicki ta över min lägenhet så flyttar liksom jag om 3 veckor... o jag e i malmö hela denna veckan, planer för hela helgen, nästa vecka e det naglar på måndagen, jobb o inflyttningsfest på lördagen, tvätt på söndaden, annars e det fan bara packa som gäller, sen blir det malmö på söndagen, spruta in på måndag, åka tillbaka till Kristianstad på torsdagen, sen stockholm på fredagen... sen e det flytt veckan efter.... shit va snabbt allt går... känns som om jag hjar endel att göra... :S

annars e allt så jävla bra! Jag mår kanon, dock litta förkyld... men annars e allt på topp! finns dock en människa som jag saknar väldigt mycke i mitt liv som jag ska försöka få tag på nu innan jag flyttar. vi har rätt mycke att prata om nu me tanke på att det va alldeles för längesen vi träffades... hoppas bara att hon har tid någon dag! Men efter det så e fan mitt liv på topp! Tror aldrig jag har mått så här bra! Tycker det e sjukt konstigt att jag inte stressar upp mig själv, eftersom jag ska flytta, har typ ingen tid att packa, inget jobb, har inte fått bekräftat än att Kicki får ta över min lägenhet, Gunnis har sprungit bort... igentligen e inget som det ska, men det gör inget för jag e så jävla lycklig o glad!






Kommentarer
Postat av: mr H

Älskar dig Vicki Vixen. Du och jag = in aeternum

2009-09-21 @ 12:44:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback