Full? Nope, bara sjukt trött!

Nu e det segt!!! Ögonen går i kors... fan va tröttt jag e nu!!! Natten har gått fort o smidigt fram till halv fem... nu e det förjävligt, bara 3 timmar kvar... :S

Sen blir det hem o sova, sen kommer honey, då blir det en tur till Broby me Heidi, tattoo dax för henne :D lite avis e jag allt! Men jag har ju babe där, så det e ju mycke bättre ;) Sen blir det städ, tvätt o antagligen barn hämtning på dagis... fullt upp! Sen avrundas kvällen me mat, vin o tv... nice!





idag har jag gjort stan me Kicki, blev bara en snabbis där nere, sjukt tradigt centrum vi har! sen blidde det sushi, för mig o heidi, o subway, för kicki, hemma hos Heidi, sjukt nice! Sen va det hem i vila i 2 timmar, blev väl 1 timmes sömn, så det va skönt, sin gick man hit o här sitter jag nu... TRÖTT!!! Nu måste jag upp o göra något, annars dör jag nog!!!

Kommentarer
Postat av: jessiika

bajs vicki!!!



Innan du flyttar till Malmö min kofta komma hem till mig!!! =)

2009-09-16 @ 07:45:27
URL: http://misslove.blogg.se/
Postat av: jessika

vicki. jag vill har min gula kofta innan du flyttar till Malmö!!! =)

2009-09-16 @ 07:46:47
URL: http://misslove.blogg.se/
Postat av: Heidi

Polisong smisk och tatuering...

2009-09-16 @ 09:07:36
URL: http://lillhedda.webblogg.se/
Postat av: mr H

Tycker att Kickens mage vuxit lite? Månne det bli en klad liten skrutt? Heidi borde skaffa sig en klädkammare.. Just det den klädkammaren de har i nya lägenheten ska bli ölrum/Man united rum.. He he

2009-09-16 @ 09:17:22
Postat av: Kicki

Shit, kolla in fettut =) hahaha

Det var en trevlig liten eftermiddag vi fick ihopa för denna gången ;)

puss

2009-09-16 @ 14:19:06
Postat av: Heidi

Brun bäver jagar i våtmark....

2009-09-16 @ 17:49:35
URL: http://lillhedda.webblogg.se/
Postat av: mr H

kiss Vicki.



Vill ha mina gråa kallingar innan du lämnar Kristianstad.

2009-09-17 @ 10:17:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback