I´m back

Då fungerar internet igen... lite från o till! Nu har vi kommit in i den sega perioden på natten, så kaffe va ett bra val för mig just nu, väldigt smarrigt... tror dock inte min mage mår så bra av kaffe just nu, har varit ( glöm inte att jag har varnat känsliga läsare ) väldigt gasig sista veckorna, o då snackar vi RIKTIGT gasig... jag brukar liksom inte fisa annars, sjukt jävla jobbbigt! Men men, på natten måste jag dricka kaffe, drack min första kopp kaffe klocken 22 idag... efterlängtat va det!


                     Så här sleten e jag... icke roligt alls!



Nattens energi, hoopas det funkar nu bara...

Kommentarer
Postat av: johanna

hej veronika ! tycker du har en riktigt fin blogg, du skriver bra med ! kram kram

2009-09-16 @ 05:51:00
URL: http://strandpinglan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback