Kan hända att jag faktiskt e bäst!

Då va det frukost dax innan en tur me Kicki på stan... Vaknade av att en dolt nummer ringde... har mobilen på ljudlöst, men ibland vaknar jag av vibratorn... pallade inte svara, men beslutade mig för att gå upp.... 10 minuter ringde de igen... brukar inte svara på skyddade nummer... men va fän, jag svarade... o gissa! Sökte jobb vid fyra inatt... har redan fått tid till en intervju! Nu ska man ju inte ta ut något i förskott, men hur ofta får man ens ett svar när man söker jobb?!?!?! Omgående start va det oxå, passar mig perfekt eftersom det typ bara e nån vecka kvar på gamla jobbet :) Snabba pix!!! Men som sagt, inget e ju säkert, men det e iaf en bit på väg!





hur ser dagen ut då... som sagt, stan me Kicki, kanske sushi om hon kanske vill det... :D sen får jag väl städa lite kanske.... kan behövas... sen ska jag nog försöka sova lite innan jobb, somnade nog inte förens halv tio idag, så det blev inte många timmars sömn... 3,5 närmre bestämt... illa!


nej, nu ska jag försöka bli litta snygg o sen ska jag rusa

puss på er! specielt en......

Kommentarer
Postat av: Anita

Åhhhh, du menar mig då förstås. Puss tillbaka.



Låter ju spännande att du ska på intervjuv. Var e de någonstans? Jättenyfiken.



Kram

2009-09-15 @ 14:29:24
Postat av: Heidi

Polisong smiskaren Bengt vill ha en bäver i nylon...

2009-09-15 @ 19:47:37
URL: http://lillhedda.webblogg.se/
Postat av: Heidi

Polisong smiskaren Bengt vill ha en bäver i nylon...

2009-09-15 @ 19:48:13
URL: http://lillhedda.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback