Nakenbilder....

Då va det jobbenatt igen... lite tradigt me tankte på att babe sitter hemma hos mamma o Lennie o har det trevligt... hoppas jag iaf... Hade ju hellre varit o umgåtts me dem! Känns litta skumt att han e där utan mig... Hoppas de inte snackar en massa skit om mig, om mina dåliga vanor o kollar på de berömda "nakenbilderna" från bebis tiden, o pratar om alla pinsamheter man gjort.... usch, nu ska jag inte tänka på det mer... tur att babe har dåligt minne :P


Varför e det bara skit på tv på fredagar?!?!?! När fan ska kändisdjungeln sluta???? Jag HATAR det pissprogrammet! Jag vill ha film på tv på fredag o lördag kvällar, varför e det inte så längre?!?!?! bara en massa skit serier på alla kanalerna! ILLA!

Nu låter det som om jag e på dåligt humör... det e jag faktiskt inte :D Jag e glad o mår som en prinsessa, för jag e tillsammans, o snart sambo, me världens underbaraste! Det bästa som hänt mig kan jag lova! Längtar tills jag slutar i morgon o får krypa ner bredvid honom i sängen!!!

Sen ska han dock upp o hjälpa Heidi o Macke o flytta... Jag ska me hjälpa till när jag har sovit klart... om jag lyckas somna... Sen blir det hemmalagat igen :D sjukt stolt att jag har börjat laga mat till oss, slippa färdigmat... Sen blir det bia, tvåan till Män som hatar kvinnor.... Kan nog va bra :D

kör på litta mer update senare!

Kommentarer
Postat av: Heidi

Ska bli mys me bio ;) Åh, så mysigt sen när lägenheten är klar, tänk, ett riktigt kök och en STOR säng! :-D Nice, nice

2009-09-18 @ 22:53:29
URL: http://lillhedda.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback