My second home...

Då har jag sökt tio jobb nu... inte illa :D har dock 3 till som ska sökas, 2 stycken ville ha ansökan på post, så det blir o skriva ut o skicka dit, o den sista ska man ringa direkt till, så hinner jag så ringer jag i morgon, GUD va jag e duktig!

Funderar på att gå ut o röka... har bara rökat en cigg o det va vid 23 tiden... rätt duktig därmed tycker jag, eller duktig o duktig... ska jag va ärlig så va det inte så gott o röka sist, så suget har liksom inte kommit, men nu har jag suttit framför datorn o fyllt i olika formulär i 2 timmar så ögonen går i kors, så jag måste nog ut i mörkret o ta ett bloss...


       Sigge 2 dagar gammal, dagen innan new York resan :D

          
Hahaha, danskarna, remember Kicki?!?!    

   
                             
                             Hit ska vi i maj babe!!!

   
Underbara Central Park! Efter 2 timmars pause i parken...



Kom på att jag inte har kört me varkens citat eller fräckisar på länge... har nog inga bra citat just nu, så det blir nog en fräckis... ska kolla runt lite...

Lille Pelle kommer till skolan på morgonen och frågar fröken:
- Kan man komma till himlen med benen före?
- Nej Pelle lille, det tror jag inte man kan.
- Det var konstigt fröken. För när jag kom hem från skolan igår så låg mamma med benen rakt upp i vädret och skrek: Ohh gud, jag kommer! Ohh gud, jag kommer! Och jag tror faktiskt att hon hade gett sig iväg om inte brevbäraren hade legat ovanpå och hindrat henne.

HAHAHAHAHA!!!

Ett citat me... Behöver jag nämna källa?!!?!?!?!

"Bävernylon kliar alltid bäst på nykissade lakan"


Kommentarer
Postat av: kicki

Jag undrar vem rygg det där är!? hahaha, shit kunde ju inte sova ordentligt resten av den veckan iallafall, men skoj hade vi. Undra vad danskarna hittar på idag, kanske åker häst o vagn... ja vem vet egentligen...

2009-09-15 @ 13:36:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback