Morgon motion

Då har man varit flitig idag, skulle göra en snabbstädning i lägenheten.... men som alltid när jag ska "snabbstäda" ser man bara mer o mer skit... Slutade me att jag skrubbade kaklet i kök o badrum, skurade bakom knapparna på spisen, heter ju inte kanppar men jag vet inte vad det heter, de man reglarar värman på platterna o i ungen.... Han precis klart me allt innan babe kom hem... En riktigt duktig hemma fru om jag får säga det själv :D Man blev lite hungrig efter städningen... Dax för frukost/ lunch.... hmmm, vad äter man när man inte har en fungerande kyl eller frys... jo, vi köpte ju lite grönsaker för några dagarsen, gurka, tomat o paprika... kan ju alltid bli något. Skar upp gurkan o en tomat, tog den röda paprikan... helt geggig o full av vätska... gott... :S testade den gröna paprikan, den va fortfarande fin, så jag fick ta den, fast jag inte tycker om grön paprika, lite olja o pommeskrydda, sen va lunchen klar, den mättade iaf....



Ska ta en promenad ner till stan sen o möta upp babe där. Ska visa ett fint "sushi" porslin som jag vill köpa, han får ju dock kolla på det innan jag köper det, kanske inte så kul om han ogillar det eftersom vi snart flyttar ihop o då kommer använda det rätt mycke till alla våra sushi middagar :D Tror dock han tycker om det :)

Nu e Ellen på tv... pallla skrikande amerikaner... ska nog fortsätta me mitt EFFT maraton nu innan jag ska bege mig... ha en bra dag så får jag väl göra en update senare :D

P.S. I LOVE MY NEW LIPS D:S 

Kommentarer
Postat av: H

Vackrast i världen.

2009-09-11 @ 15:15:12
Postat av: frida

du är jättesöt i dem =)

2009-09-11 @ 22:16:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback