Sushi o film

då var det måndag morgon igen... The voice på 5an... fan va veckorna går snabbt! Då var det äntligen dax denna veckan... på torsdag... maaaaaa, vad jag längtar!!! Ska bara fixa en grej först idag som kanske ger oanade ändringar i planeringen.... :S Så på torsdag vet jag vilken dag jag ska flytta på, o det ska bli så jävla skönt! Har två tjejer soms ka kolla min lägenhet nästa helg, hoppas på att någon av dom vill köpa me möblerna... har fått fler intresse anmälningar på den så det ska nog gå bra, vill ju bli av me den så fort som möjligt! O mamma, eftersom Jossan ska få en dator i julklapp vill jag ha en latte maskin! Bara så du vet ;) o den nya tvn me... när vi får våran lägenhet :D

Nu har jag ångstädat mina soffor, väldigt roligt faktiskt!!! Blir nog skitbra! Skulle igentligen tvätta me idag, så när Hans körde tilll malmö vid sex i morse gick jag ner till tvättstugan o skulle se om den va ledig mellan 7-12... visst va den ledig... men då står det en jävla lapp "Tvättstugan avstängd from 7/9 fm" Jaha! vad ska jag nu göra då?!?!?! Jag åker ju till malmö efter jobb ikväll o stannar till lördag, då e det jobb tilll 21,30, sen ska ju tjejerna antagligen komma på söndag o kolla på lägenheten o sen jobbar jag hela nästa vecka! Sjukt störigt! Men jag bokade nästa onsdag iaf så får jag se om jag hinner tvätta då...

Helgen har varit jättemysig, dock har jag jobbat hela helgen, men jag har ju haft världens bästa sällskap här hemma ju! Vi gjorde ju suhi i fredags.... godare sushi har jag fan aldrig ätit! alla tyckte den va skitgod, o jag o Hans va ju måttligt malliga! Fattar inte hur folk kan säga att det e så svårt att rulla sushi, gick ju hur bra som helst från första början ju! Sånt sjukt bra teamwork vi hade i köket! Vi e klart bäst! Så nu har jag fått en massa själv inbjudningar till sushi middag från en massa människor :D

       

   



Lördag... hmmm... Där hände väl inte så mycke... Jobbade hela dagen.. kom hem vid nio hoppade i dushen o så kom Hans hem efter en fotbollskväll hos Heidi o Macke=) Blev film i soffan, The real girl (tror jag den hette), så jävla rolig!!!  Starkt rekomenderad av mig! Sen blev det sängen, dock väldigt sent, vid ett tror jag... svårt o sova... blev kanske 2 timmars sömn, upp till jobb klockan sju... väldigt trött o seg hela dagen! Slutade tre, åkte hem, vilade lite, väl behövligt! Sen bar det iväg till Heidi på fika, lite Victoria secret show, sen hem o film igen, The electric Mist, mycke bra film!
Va meningen att Hans skulle hem sen efter filmen... Blev dock inte så :D Så vi åkte till Maxi, handlade kvällsmat o snacks o satte oss o kollade på en till film, The ninth gate, mamma ska se det, du kommer älska den! Väldigt bra va den faktiskt! Så skönt att han stannade en natt till! Sen åker jag hem till honom ikväll igen, lovely!!!


Mina nya fina underbara stövlar från min babe! Så jävla snygga! Bara mitt fotont försvinner snart så jag kan börja använda dom!!!!

Kommentarer
Postat av: Heidi

Då skulle du ju tvättat hos mig ;)

2009-09-07 @ 08:52:20
URL: http://lillhedda.webblogg.se/
Postat av: Hansel

tror det blir ändrade planer.. ha ha ha. skulle vara typiskt oss va? puss

2009-09-07 @ 10:09:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback