räkor, fotboll o pyjamas

Igår va det fotboll, som jag antar att ingen har missat. Körde inom Net On Net för o köpa nån konstig box så man kan kolla på tv kanaler via projektern, lite roligare me storbilds fotboll... dock blev en viss man på dåligt humör... kan ifs förstå honom, tydligen inte första gången som dom inte fungerar, tydligen va man tvungen o ha comhem för att ha den boxen... stod inget om det på internet! Så det blev fotboll på tjockTV, inte för att jag bryr mig, antar att han inte heller bryr sig me tanke på hur kass matchen va! Vi köpte räkor, vitlöksbaguetter o sånt som vi skulle käka till, lite myspys så... me gott röd vin, o visst va det järre mysigt, vi luktade lika gott båda två :D Men fotbollen.... va fan höll de på med, man blev ju fan irriterad på svenska spelarna, fast jag inte ens e fotbolls intresserad! sinnes! Sen blidde det idol... mycke bättre! Jag spänderade kvällen i mi nya fina pyjamas,sjukt skön!

   


nu ska jag ner till Kronprinsen o se om jag kan hitta lite frimärken till babe.... kan ju bli spännande... hoppas jag kommer hem igen =P


Kommentarer
Postat av: Heidi

Var hade du gömt bajset ifrån Hans... :-O De som jag va "avundjsuk" på, eller va de va du skrev, moahaha

2009-09-10 @ 16:31:33
URL: http://lillhedda.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback