soffläge eller gemensam säng...?

Måndag morgon... ensam hemma... inte roligt alls. Men det blir bättre, ska ner på stan me Heidi o springa runder, har endel att göra känner jag... :S Sen ska det nog bli en kaffe me Kicki  me, va ju ett tag sen... kanske diskutera lite vad vi ska göra me sakerna i lägenheten o så... flyttar ju snart :D

    
Kör på dagens pyjamas istället för dagens underwear...

Kan hända att det blir separata sängar när vi flyttar ihop... har fått klagomål för inatt.. tydligen ligger jag o hoppar runder i sängen hela natten så stackarn har inte sovit någonting... synd för honom, jag har sovit jättebra!!! Så vi får väl se hur vi gör :P

  
                                      Saknar dig babe!


Igårkväll blev det godis, chips, pepsi max o film, underbart. Kollade även på den nya serien, royal pain, eller vad den hette... sjukt bra faktiskt! o idag börjar Svenska hollywood fruar... måste ju ses! "Jag lärde mig göra kaffe för nästan ett år sen... nu e jag expert" moahahaha, tradigt nog jobbar jag, så det blir att spela in eller något så jag kan se det fortast möjligt! synd bara att det bara e 4 avsnitt!

 

En anna tardigt sak, mycket tradig! E att jag måste lämna bort Gunvald... Hans e ju alergisk... Kommer dock inte sälga honom på blocket eller så, så e det någon som e intresserad av världens mysigaste, kelnaste kise så hör av er. Norskskogskatt, 1 år 13 december... Jag kan kastrera honom om så önskas... det viktiga e bara att han får det bra o att jag får häsla på honom!!!



Nu ska jag fixa till mig lite o sen iväg, ha en toppen dag alla!!!

                      
Lite oskärpt på morognen...      Tandläkaren på torsadg, måttligt roligt..


Mina fina blommor!!!

Kommentarer
Postat av: mr H

Klart du sover gott när du sparkat ner mig med en karate-kick från sängen :-P Kanske inte borde spela in hollywoodfruar till dig i alla fall :-P he he. puss puss. (inget snusk här inte Josefine)

2009-09-14 @ 11:23:06
Postat av: Annicka

Inte gunnis.. Gud vad tråkigt. Hoppas du hittar ett bra hem till myspys katten nummer 1..

2009-09-14 @ 16:50:57
Postat av: Frida

jag sover inte bättre tror jag. slänger enr kuddar i sömnen. fredriks mobil flög med härom natten hmm.

2009-09-14 @ 21:21:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback