i´m alive!

Saknat mig?


Det hoppas jag! Upptäckte att jag hade ett liv o då blev datorn åtsidosatt... Men nu har jag snart inget liv längre så nu börjar jag uppdatera lite så smått...

Lite har hänt sen sist...

Den största förändringen e väl magen... Har gått o blivit på tjocken... eller gått o gått.... inte går man väl när an blir på tjocken.... behöver nog inte gå in på detaljer hur det fungerar, men om ni inte vet hur det går till så kan man googla det mesta nu för tiden!




En annan sak e att vi ska flytta igen... Har hittat ett jättefint radhus... i Hörby... Flytten sker lite hastigt och lustigt i juni. Ska bli skönt att ha allt klart sen när bebisen en vill titta ut=) Ska bli fruktansvärt skönt me uteplats i sommar, då kan även vi grilla=)



sitter i soffan me magknip och tittar på Ebba och Didrik, så jävla rolig serie! Har ätit mumsig tacos o lite senare blir det nog litta mumsig glass!!!! Lovely!!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Wiihoo, jag tokgillar att du bloggar igen Vicksi :-D

2010-05-06 @ 22:54:55
Postat av: Frida

roligt du bloggar igen =)

2010-05-07 @ 10:24:04
URL: http://friddaaa.blogg.se/
Postat av: Heidi

De va jag som skrev förra kommentaren ;)

2010-05-07 @ 10:34:50
URL: http://lillhedda.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback