Massor att göra!

Tur man e ledig denna veckan, har sjukt mycke att göra! Igår började vi packa ihop inför flytten, känns så jävla skönt! Fick en massa viktiga samtal ringda så nu tror jag allt e som det ska=)

Va på MVC i morse, känns skönt att allt e bra där inne. Bebisen följer kurvan EXAKT på linjen=) Man e ju lite nojjig nu efter vad som hände kollegan i helgen... tur att allt e perfekt här! Kan inte sätta mig in i deras situation o jag hoppas verklgen att vi slipper det! Fick föresten reda på att jag är " ej säkert immun" mot röda hund... okej..... så kom inte i min närhet om ni har insjuknat i det. =)

Snart kommer Heidi o hälsar på i vårat, något upp och ner vända, hem. Mysigt! Sen blir det väl mer packning o så i kväll antar jag... kul o packa i tid för en gångs skull.

Turkland om 1,5 veckor... NICE!

Sjukt störigt e dock att jag inte håller tätt.... kanske ska va glad nu så länge det bara e tuttarna som läcker, hade varit värre om jag gick o kissade på mig hela tiden.... sånt man får räkna med=)



Hoppas det slutar regna snart.... ska nämligen ner till stan o köpa födelsedagspresent till världens underbaraste människa! Han e det bästa som hänt mig o snart ska vi dessutom få en liten flicka, kan inte förstå hur man kan få må så här bra, älskar mitt liv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback