Har varit på mysbesök hos min underbara sy...

20100923338 (MMS)

Har varit på mysbesök hos min underbara syster o systerson idag=) Gud va stor lilla Sigge har blivit! Så roligt det va att se Sigge me Leego, han skulle hjälpa hemme hela tiden, och klappa och hålla o mysa, så gulligt! Han har nu börjat lära henne hur saker fungerar, tex nallen på bilden. Dessutom fick hon låna hans napp.... Dock fick vi avbryta innan han tryckte in den i munnen på henne=) Stackarn blev ledsen när vi åkte hem, han tog sina skor och ville följa me Leego hem, men det gick ju inte, så han sprang efter bilen och grät ist.... Helt underbar e han! Älskar min underbara familj och hela mitt liv, kan inte förstå att man kan få vara så här lycklig!


Kommentarer
Postat av: johanna

Jag är såå himla glad för din skull Vicki!! :) Det är jätte kul att läsa din blogg, jag är en trogen läsare! Du är verkligen värd all lycka!! Puss

2010-09-23 @ 23:39:26
URL: http://annajohannaelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback