Jag e heeelt slut denna morgon! Nu har bab...

20100923328 (MMS)

Jag e heeelt slut denna morgon! Nu har babe stuckit till jobb, för sista gången btw I LOVE, o jag ska sova ett par timmar till nu... Tänkte att Leego skulle lära sig att man ska somna i sin egen säng och inte hos mamma... Det tyckte inte Leego... Gick bra igårkväll men efter nattamaten gick det inte så bra... Inte för att hon skrek, utan ännuvärre, hon bara låg och gnällde i typ en timme, sen gav jag upp... Så timmar man sovit i natt går att räkna på en hand även hos en människa som har tappat ett par fingrar.... 


Kom föresten ännu en liten flicka till världen inatt=) Snacka om babyboom på flickor=) Nu ska jag snoka runt lite pä bloggar och sen sussa sött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback