Redan tisdag!

Gud vad tiden går fort!!! Va heeelt slut igår så det blev inte så mycke gjort av någonting. Helgen tog alla krafter hos båda mig och Leego, så vi sov mest igår=)

Idag har vi varit hos bm. Snäckan Hade inte gått upp lika mycke nu... bara 140g, men eftersom hon gick upp så mycke första veckan så va det bra ändå=) Och nu e han 54cm, växt två hela cm=)

Nu har vi ätit middag, pasta me pastasås, mumma! Dock ingen stötte aptit, så det blev inte så mycke för min del... hoppas den kommer tillbaka snart... Kaffet satt gått efteråt iaf=)

Nu ligger sessan och sover hos pappa och vi tittar på "Bert", älskar den serien!!!

Underbara kommentarer;


"Vad gör du ditt äckliga snusk-äckel!?!?"

"You got glejsogon"
 

Nu ska jag vara en duktig mamma och fylla i boken vi fick av bm förra veckan. Och så ska jag fylla i det sista på blanketten till barnförsäkringen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback