Underbara bebis!

Längesen man skrev här, dock ska jag försöka ta tag i detta igen... Visserligen händer det inte så mycke äventyr i mitt liv nu, allt handlar om Leego så det kanske blir lite enformigt att läsa... det struntar jag visserligen i, för hon e det finaste som finns och e det ända jag tänker på just nu=)

Tänkte berätta om hela förlossningen, men just nu tittar vi på "Halv åtta hos mig", så det får bli en annan dag eftersom det nog tar lite tid=)

Idag har iaf vi haft vårat första möte med våran barnmorskan. Blev lite förvånad när det blev ett hembesök, visste inte att man gjorde sånt nuförtiden. Men det gick jättebra, en mysig lite tant blev det=)
Det visade sig att Leego har gått upp från 4100g i lördags till 4510g idag, tydligen en VÄLDIGT bra uppgång, lite förvånad blev bm allt. Men vad ska man säga Leego älskar att äta! Och att dessutom hon redan har tidsrutin på måltiderna va också något som förvånade bm. Dessutom tappade Leego navelklumpen i förrgår, annars brukar den sitta  i några veckor, men Leegos åkte efter 5 dagar, skönt tycker jag för den såg så fruktansvärt äcklig ut!

Nu ligger bebis o myser me sin underbara pappa, jag håller på att göra jordgubbspaj som ska förtäras nu till Idol... mummmms!!!





Kommentarer
Postat av: Heidi

Underbara, fina älskade sessan! <3

2010-09-09 @ 20:54:54
URL: http://lillhedda.webblogg.se/
Postat av: Linda

jaaaa äntligen!!!

Se nu till att fortsätta blogga gumman ;)

Längtar tills jag får träffa er!

Pussa prinsessan från mig

2010-09-09 @ 20:57:30
URL: http://jacob070527.blogg.se/
Postat av: sandra

å grattis såå söt!!! kramiz

2010-09-09 @ 21:05:21
URL: http://sandraschyllert.blogg.se/
Postat av: Frida

så söt hon är. säg till när allt lugnat sig så får vi ta en fika =)

2010-09-10 @ 08:13:25
URL: http://friddaaa.blogg.se/
Postat av: Jossan

Moster e så stolt över sin fina prinsessa!!!!!!!!!!!!

2010-09-10 @ 08:19:01
Postat av: Hanna K

Så gullig hon är!!! Hon går verkligen i sin pappas fotspår......när det gäller fjärrkontrollen, alltså. ;D

2010-09-10 @ 19:57:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback